در حال بارگذاری...

5/5

در محیط های نمایشگاهی برای تبلیغ محصولات و غرفه  ها از استندهای نمایشگاهی استفاده میشود که در جذب مشتری و ایجاد یک میدان رقابتی میان شرکت ها تاثیر به سزایی دارد. امروزه استفاده از استند های نمایشگاهی برای تبلیغات های میدانی بسیار باب شده و رقبت برای انجا آن داغ است. این نوع تبلیغات یک راه اقتصادی و مقرون به صرفه به حساب می آید. همینطور داشتن کیفیت بالای این محصول به شما امکان میدهد که بارها و در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

انواع استندهای نمایشگاهی

در بالا گفته شد که استند نمایشگاهی چیست و حالا میخواهیم تعدادی از مدل های آن را معرفی کنیم.




استند پاپ آپ

در غرفه آرایی، از اصلی ترین سازه ها میتوانیم به استند پاپ آپ اشاره کنیم که مانند یک پشت زمینه یا بک گراند عمل میکند. استند پاپ آپ از جنس آلومینیوم ساخته و توسط چاپ همراه مگنت(آهنربا) به سازه میچسبد. در مکان هایی همچون نمایشگاه ، هتل ، همایش ، نشست های خبری و رسانه ای مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین در محل عکاسی هنری رسانه ای ، مراکز صنعتی ،تجاری و …کاربرد دارد.

استند کاتالوگی

برای جلوه دادن و زیبایی غرفه خود میتوانید از استند کاتالوگی استفاده کنید ، استند کاتالوگی برای نمایش بهتر و نگهداری از بروشور و کاتالوگ شما استفاده میشود . استند کاتالوگی از مدل ها و جنس های مختلفی ساخته شده است که جنس آن بستگی به نوع مدل آن دارد که در دو نوع پلکسی گلاس و جا کاتالوگی ایستاده مفتولی وجود دارد. نوع پلکسی گلاس جا کاتالوگی ای است که دارای کیف مخصوص میباشد و به واسطه مکانیسم آکاردئونی ای که دارد به راحتی جمع می شود و حمل و نقل ساده ای دارد اما در استاده مفتولی قابلیت جمع شدن را ندارد و نمیتوان آن را به راحتی جا به جا کرد و از میله های فلزی ساخته شده است.

استند ایکس

استند ایکس از دیگر انواع استندهای نمایشگاهی است که سازه ای محکم و سبک و رایج ترین ابزار نمایش تبلیغات میباشد، و انواع مختلفی دارد که میتوان به استند ایکس تبلیغاتی ، رول آپ های تبلیغاتی ، پاپ آپ تبلیغاتی ، میز کار و جا کاتالوگی اشاره کرد. که استند ایکس جز دسته تبلیغاتی میباشد. این نوع سازه دارای 5پایه میباشد هر کدام از آن ها به طور مجزا در کیسه مخصوص خود قرار میگیرد. از این سازه در مکان هایی مانند مراکز خرید جهت اعلام تعرفه محصولات، در آموزشگاه ها برای اطلاع رسانی ، نصب بنرهای تسلیت و سالن ها و همایش ها استفاده میشود . از دیگر ویژگی های استند ایکس راه اندازی سریع و قیمت مناسب آن میباشد به علاوه ایستایی نسبتا مطلوبی دارد.

استند رول آپ

این استند در دسته سازه های نمایشگاهی قرار دارد که از یک پایه آلومینیومی به دو شکل پهن و باریک تشکیل شده است .در این نوع از مدیا های مختلفی برای چاپ رول آپ استفاده میشود ،هر چه مدیای چاپی سبک تر و فاقد پرز و تار و چود باشد بهتر میباشد. سبک ترین و بهترین جنس چاپی پولی پوستر (p.p) است . مهمترین ویژگی آن نسبت به انواع استندهای نمایشگاهی دیگر عدم سرنگونی آن میباشد به همین علت میتوانیم از آن در مکان های پر رفت آمد و شلوغ استفاده کنیم .

استند میز کانتر

همانند استند های دیگر بسیار سبک ، ساده ، با راه اندازی سریع و دارای کیف مخصوص خود میباشد که علاوه بر این استند یک تخته چوبی ام دی اف قرار دارد. استند میز کانتر را میتوان به عنوان پیشخوان استفاده کرد ،همانند ترمینال های مسافر بری جهت فروش بلیط که ممکن است دیده باشید ، و بسیار کاربردی در نمایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ جهت سمپلینگ محصولات خوراکی ، بهداشتی و … میباشد.

جنس آن بسته به کاربردی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد از pvc  ، آلومینیوم و فیبر ساخته میشود. برای چاپ این استند از متریال کتد لمینیت استفاده می شود.




استند پرچم تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی از دیگر ابزار های تبلیغاتی میباشد که در دو نوع رومیزی و تشریفات قابل نمایش میباشند . ممکن است دیده باشید که بر روی پارچه ای طرح کشور ها چاپ شده یا برای شرکتی از لوگوی آن یا متن و طرحی قرار گرفته باشد ، پرچم تبلیغات طراحی گسترده ای دارد که در مکان هایی مثل آژانس مسافرتی-گردشگری ، اداره جات ، مجتمع ، رستوران ، هتل ها ، نشست های خبری و هر جایی که نیاز به نمایش برند و متصدی ها باشد مورد استفاده قرار میگیرد . خوبی این پرچم ها این است که در رنگ های متنوعی برای طراحی امکان دوخت را دارد .

تابلو استند قاب فنری

تابلو استند قاب فنری قابی از لوله آلومینیومی میباشد که دارای گوشه های پلاستیکی همراه با فنر است . قاب فنری قابلیت نصب روی سطوح مختلف مانند دیوار ، پارتیشن و … را فراهم میکند . برای نصب پوستر به صورت موقت قابل تعویض میتوانیم از این نوع استند استفاده کنیم. از قاب های فنری میتوانید برای نمایش آثار تان استفاده کنید .

تابلو تخته شاسی

اگر میخواهید برای تبلیغات خود راهی مدرن را در پیش بگیرید و زیبا جلوه دادن اثرتان برایتان مهم است من به شما تابلو تخته شاسی را پیشنهاد میکنم زیرا کاربرد وسیعی در امور دکوراتیو دارد. همینطور روشی جدید نسبت به قاب عکس میباشد . جنس تخته شاسی بسیار در کیفیت چاپ نقش موثری دارد و همینطور نوع چسب آن نیز مهم است ، از جنس های مختلفی همچون MDF ، سه لا ، فیبر و … در ساخت آن استفاده میشود که هر کدام هزینه متفاوتی نسبت به هم دارند .

تابلو فوم برد

ممکن است بخواهید تصویری از کار ، محصول یا شخصی را در تابلویی درج کنید ، تابلو فوم برد این امکان را به شما میدهد که به راحتی تصاویر خود را درج و به چاپ رسانید . یکی از تابلو های پرطرفدار به حساب می آید که با توجه به سلیقه های گوناگون تصاویر متنوع با کاربرد های خاص خودشان را میتوان به چاپ رساند .

تابلو فوم برد هم در طراحی دکوراسیون داخلی هم در تبلیغات پر کاربرد است . از مزایاهایی که این تابلو دارد ضد آب است و در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و این امر باعث عمر طولانی آن میشود ، به دلیل جنس آن سبک وزن است و میتوان آن را به راحتی حمل نمود همینطور در ابعاد مختلف نیز قابل برش میباشد .


مزایای انواع استندهای نمایشگاهی

در این پاراگراف سعی داریم شما را با مزایا انواع استندهای نمایشگاهی آشنا کنیم ، این مزایا عبارت اند از :

  • مقرون به صرفه و اقتصادی
  • قابلیت طراحی بر اساس نیاز و سلیقه مشتری
  • قابلیت تعویض طرح
  • تنوع بالا در اندازه
  • قابل حمل ، سبک با نصب راحت
  • استفاده در فضای داخلی و خارجی
  • عدم محدودیت در قالب و فرم

قیمت انواع استندهای نمایشگاهی

انواع استندهای نمایشگاهی از جنس خاص و بدنه مربوط به خودشان که نوع کاربرد آن ها نیز دخیل میباشد ساخته شده است و در هر کدام از ابزار های گوناگونی برای ساخت استند نیز استفاده شده است ، در قیمت گذاری علاوه بر مواردی که ذکر شده در هر نوع سایز آن ها نیز در قیمت نهایی آن تاثیر دارد.

  • Donooco
  • تیر 8, 1400
  • 42 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بازگشت
WhatsApp
تماس مستقیم
ایتا
روبیکا