در حال بارگذاری...
انواع تابلو لایت باکس

5/5

اگر صاحب کسب و کار هستید حتما تاکنون حتما یکبار نام تابلو لایت باکس به گوشتان خورده . این تابلو ها تنوع بسیاری دارند که ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع تابلو لایت باکس آشنا کنیم . این به شما کمک میکند که با توجه به موقعیتی که دارید، انتخاب بیشتری داشته باشید . تا انتها با ما همراه باشید.

تابلو لایت باکس چیست؟

مطمئنن تاکنون به تابلوهایی که شب و روز نورانی هستند توجه کرده اید. در پشت این تابلو ها چراغ هایی تعبیه شده که به تصویر چاپی روی تابلو نور میدهد و باعث میشود جلوه زیباتری خلق شود. معمولا برای این که بتوان از تابلو بک لایت در فضای خارجی استفاده کرد آن را درون قاب های فلزی قرار میدهند و روی تصویر چاپی را نیز با طلق پلکسی یا شیشه میپوشانند تا از ورود آب با آن جلوگیری شود. چیزی که در تابلو های بک لایت باید توجه شود ، این است که تابلو های بک لایت باید کمتر از رنگ های روشن استفاده کنید. و بیشتر از رنگ های تیره که جلوه بیشتری دارند استفاده شود.

انواع تابلو لایت باکس یا بک لایت

برای سفارش انواع تابلو لایت باکس میتوانید با مجموعه نقش سیلک تماس گرفته و مشاوره بگیرید . با عنوان سفارش خود ، میتوانیم در کوتاه ترین زمان بهترین و کیفیت ترین تابلو بک لایت را طراحی و تولید کنیم. در پایین لیستی از تابلو های لایت باکس را نام برده ایم .

  • لایت بار دیواری یا ایندور
  • لایت باکس ایستاده یا اوت دور
  • لایت باکس موتور دار یا اسکرولی
  • تابلو سر در مغازه
  • لایت باکس تابلو آویز

لایت باکس دیواری یا ایندور

لایت باکس دیواری یکی از انواع لایت باکس می باشد. امروزه تابلو لایت باکس در صنعت تابلو سازی و تبلیغات جای خود را به خوبی باز کرده. از تابلو های لایت باکس ایندور معمولا در محیط های داخلی استفاده میشود و برای محیط های داخلی مناسب هستند. و با توجه به جلوی زیبای این نوع از تابلو ها معمولا در نمایشگاه ها ، بیمارستان های خصوصی ، مترو ، دندانپزشکی و یا شرکت ها برای انجام تبلیغات استفاده میشود .

لایت باکس ایستاده یا اوت دور

میدانید که به تابلوهایی که در محیط بیرون استفاده میشود ، تابلو اوت دور گفته میشود . این نوع از تابلو به لحاظ نور دارای شدت بیشتری نسبت به تابلو های اوت دور هستند. در رابطه با لایت باکس ایستاده هم باید بگویم تابلو هایی که پایه دارند و بدون نیاز به دیوار میتوان آن ها را در فضای باز قرار داد اطلاق میشوند . و از آنها در مکان هایی همچون مغازه ، مترو ، نمایشگاه ها ، مجتمع های تجاری ، تبلیغات شهری ، کافه رستوران ها ، داروخانه ها ، تابلو های شرکتی و تابلو فرودگاه استفاده میشود.

به علاوه لایت باکس ایستاده را در انواع سایز ها تولید میکنند و از ویژگی های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول عمر بالا
  • مناسب برای محیط های داخلی و خارجی
  • کیفیت نور عالی
  • تاثیر در جذب مشتری
  • کیفیت بالای چاپ

لایت باکس موتور دار یا اسکرولی

این نسل از لایت باکس جزئی از جدید ترین نوع بک لایت هستند که امکان نمایش تعدادی تصویر را به صورت رولینگ ایجاد میکند . لایت باکس موتور دار این قابلیت را دارد که به راحتی 4 تا 8 عکس را در یک نمایش دهد و جنس بدنه آن نیز آلومینیوم میباشد . لایت باکس موتور دار را معمولا در نمایشگاه ها ، مترو ، خیابان ها و اماکن ورزشی استفاده میکنند.

لایت باکس آویز

لایت باکس پشت آویز نیز مانند تمامی روش های بالا ، یک قاب فلزی است که در پشت تصویر چاپی لامپ قرار دارد که با استفاده از نوری که به تصویر داده میشود جلوه آن را چند برابر میکند. این نوع تابلو بهترین راهنما جهت مراجعین در آژانس های مسافرتی و مراکز خدمات عمومی میباشد  . لایت باکس تخم مرغی را میتوان یکی از پرکاربرد ترین تابلوهای این مدل دانست چرا که کاربرد دیواری  این نوع لایت باکس بسیار بالا بوده و در جذب مخاطب نقش به سزایی دارد . از این دسته از تابلو در داروخانه ها ، پایانه های مسافر بری و فروشگاه های زنجیره ای مورد استفاده قرار میگیرد.


تابلو سر در مغازه

شما برای مغازه و فروشگاه خود میتوانید از تابلو سر در مغازه که انواع مختلفی درد استفاده کنید . از انواع این تابلو میتوان به تابلو فلکس ، تابلو بنر و تابلو استیکر اشاره کرد که برای مغازه بهترین نوع ، استفاده از تابلو فلکس میباشد . بدنه تابلو مغازه از جنس قوطی آهنی ساخته شده است.

از ویژگی های تابلو فلکس میتوانیم به قیمت مناسب آن ، تعویض چاپ ، روشنایی داخل چاپ و همچنین قابلیت چاپ چند رنگ اشاره کنیم .

مزایا انواع تابلو لایت باکس

نور پردازی داخل تابلو لایت باکس باعث نمایش  بهتر و جذاب تر شدن عکس تبلیغاتی میشود که این تنوع در نور پردازی در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد استفاده آن به صورت شبانه روزی نیز ممکن میباشد. شما میتوانید به راحتی تبلیغات داخل باکس را تعویض کنید به علاوه بخاطر مصرف انرژی کمی که دارد بسیار مقرون به صرفه میباشد و این موضوع در تمامی انواع تابلو لایت باکس نیز صدق میکند. بخاطر وزن کمی که دارد حمل و جا به جایی آن به راحتی انجام میپذیرد.

قیمت انواع تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس در انواع و اندازه های گوناگونی قرار دارد که بر اساس آنها نیز قیمت گذاری شده است. با توجه به سلیقه شخصی افراد و سایز بندی و استفاده از متریال های مختلف در هر تابلو نمی توان قیمت ثابتی برای این محصولات عنوان کردو برای اطلاع از قیمت ها بهتر است از طریق راه های ارتباطی چت واتساپ یا چت آنلاینی که در سایت قرار داده ایم با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. و با گفتن جزئیات از قیمت مطلع شوید.

سخن پایانی

در ادامه مقاله انواع تابلو لایت باکس بهتر است بگویم که اگر صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید تبلیغ چشم نوازی داشته باشید بهتر است از این نوع تبلیغ برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنید تا شاهد جذب بهتر مشتری به سوی کسب و کارتان باشید. از این نوع تابلو ها معمولا برای مکان هایی چون نمایشگاه ها، صندوق های پذیرش فروشگاه ها و داروخانه ها، تابلو های شرکتی، تابلو های اماکن استفاده می شود.

  • Donooco
  • تیر 7, 1400
  • 44 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بازگشت
WhatsApp
تماس مستقیم
ایتا
روبیکا