در حال بارگذاری...

تابلو لاس وگاسی

تابلو لاس وگاسی به تابلوهای حروف برجسته ای که معمولا از جنس فلز هستند نیز گفته می شود، در حقیقت فلزی که در ساخت تابلو های لاس وگاسی اصیل استفاده می شود آهن خام و رنگ نشده بوده که این موضوع باعث می شد با توجه به شرایط آب هوایی و همچنین محیط نصب تابلو های لاس وگاسی دچار زنگ زدگی شوند، همچنین به هر میزانی که فرایند زنگ زدگی بیشتر باشد در نهایت کرد تابلو مورد نظر شما بسیار زیبا تر و جذاب تر از آنچه که فکر می کنید بنظر می رسد.

این تابلوها که به تابلو لامپی و تابلو لترلایت معروف هستند، دارای روزنه هایی بوده که در آن لامپ جای گرفته و موجب روشنایی و جلب توجه هر چه بیشتر تابلو لاسوگاسی نیز می شود.

این تابلو ها به دلیل جذابیتی که دارند باعث شده طرفداران زیادی داشته باشند، نام آن به دلیل وجود تعداد بالای این تابلوها در شهر لاسوگاس آمریکا است، تابلو های لاس وگاسی در شب نمای زیبایی دارند و نوعی که دارای حروف زنگ زده و پتینه کاری شده است نیز دارای مشتری بیشتری هست.

در گذشته استفاده از این تابلوها رواج بیشتری داشت، بعد از صنعتی شدن شهر ها، تابلوهای لاس وگاسی در سردر مغازه ها کمتر دیده می شد، اما در شرایط مدرن امروز، این تابلو دوباره جای خود را در شهرها پیدا کرده و روز به روز به مشتریان آن نیز افزوده می شود.

نوع لامپ مورد استفاده در این تابلوها معمولا ال ای دی حبابی ساده است که به لامپ فلامینتی نیز معروف است که بعضی از افراد به آن لامپ فلامینی هم می گویند.

ویژگی تابلوهای لاس وگاسی

تابلوی لاس وگاس به خاطر جذابیت از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و در شب نمای بسیار زیبای دارد و کمک زیادی به کسب وکار شما می دهد، و دید هر مخاطبی را به خود نیز جذب می‌ کند.

برای ساخت حروف لاسوگاسی از ورق آهنی استفاده میشه. قبل از ارسال ورق برای برش لیزر ، طرح مورد نظر بصورت وکتور در نرم افزار کورل طراحی میشود و محل قرار گرفتن لامپ های حبابدار بوسیله سوراخ های متناسب با سر پیچ لامپ های حبابدار مشخص میشود .
همینطور فواصل بین لامپ ها نیز در طراحی باید در نظر گرفته شود ، چراکه اگر فواصل بیش از حد به هم نزدیک باشد حروف نوشتاری کاملا خوانا نمیشود و همچنان اگر لامپ ها بیش از حد از هم فاصله داشته باشن باز هم در خوانش حروف اختلال ایجاد میکند .


پس از طراحی و در نظر گرفتن تمام این نکات، فایل طراحی جهت برش بر روی ورق آهنی آماده میشود. پس از برش نوبت به جوشکاری و منتاژ سطح حروف به لبه ی حروف میرسد. فرایند جوشکاری بوسیله جوش لیزر و یا co2 امکان پذیر است. پس از آماده شدن و منتاژ سطح و لبه ی حروف نوبت به رنگ کاری میرسد. حروف تابلوی لاسوگاسی بعد از جوشکاری باید رنگ کوره ای شود تا هم از زنگ زدگی این حروف جلوگیری شود و هم بر زیبایی آن بیافزاید.
در نظر داشته باشید که کیفیت و ظرافت جوشکاری و رنگ بعد از آن بسیار مهم میباشد. بعد از مرحله رنگ کاری حالا حروف لاسوگاسی جهت سیم کشی و جایگذاری سر پیچ لامپ ها آماده میباشد.

مزیت های تابلو لاس وگاسی

مهمترین ویژگی این تابلوها در جذب مخاطب است به دلیل جذابیت بسیار زیادی که دارد، با نور پردازی زیبا روی حروف و اشکال این تابلو، فروشگاه شما در یک خیابانی که پر از مغازه ها و ساختمان های تجاری مختلف است، به گونه ای خاص می تواند جلوه کند.

تابلو لاس وگاسی به صورتی طراحی شده است که مانند تابلو نئون و تابلو چلنیوم نیز هست، به طور کلی هزینه ساخت برای تابلو لاس وگاسی بسیار بالا بوده اما در زمینه های تبلیغاتی گزینه خوبی بشمار می آید.

از دیگر ویژگی های بسیار خوب این تابلو این است که لوگو و نام فروشگاه شما در ذهن مشتری می ماند و وسیله ای می شود که مشتری هرگز محل فروشگاه شما را در یک خیابان شلوغ، فراموش نکند.

اگر تابلوهای لاس وگاسی در اثر گذشت زمان، قدیمی بشود یا زنگ بزند، از زیبایی آن کاسته نمی شود و حالت نوستالژیک خود را نگه می دارد.

استفاده از این تابلوها برای طراحی داخل فروشگاه نیز بسیار ایده جذابی است و همین دلیلی برای جذب مشتری محسوب می شود، علاوه بر سردر، می توان برای طراحی داخل ویترینی که به سمت بیرون از مغازه و در معرض دید مشتری است هم از این تابلوها که بسیار جوان پسند است نیز استفاده کرد.

قیمت تابلو لاس وگاسی

در رابطه با قیمت تابلوهای لاس وگاسی باید بگوییم، این تابلو نیز بسته به شرایطی مثل ریزه ‌کاری‌ های نورپردازی، ابعاد و مواد به کار رفته در ساخت تابلو نیز دارای قیمت‌ های متفاوتی می باشد.

اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشت این است که قیمت این تابلو به دلیل وجود سیم ‌کشی ‌های ظریف، لامپ‌های مصرفی زیاد و جنس موادی که در آن استفاده می‌ شود نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی نیز گران تر است.

در واقع آن چه در قیمت‌گذاری تابلوهای لامپی یا لاس وگاسی تاثیر می گذارد، جنس لامپ‌ ها، ابعاد تابلو، طرح مورد نظر، محیطی که حروف را اشغال می‌کند، کیفیت ابزاری که در ساخت تابلو نیز به کار می ‌رود، جنس ورقه‌های حروف و همچنین محل نصب آن می باشد.

تابلو لاس وگاسی برای کجا مناسب است؟

همانطور که پیش تر بررسی کردیم تابلوهای لاس وگاسی تمایز زیادی با دیگر انواع تابلو مثل تابلو نئون، تابلو استیل، تابلو چلنیوم و غیره دارند، شاید هزینه بالاتر سفارش ساخت و نصب این تابلو باعث بشود که از انتخاب آن صرف نظر کنید اما باید بدانید تابلو لاس وگاسی در زمینه تبلیغات بسیار کاربردی و تاثیرگذار می باشد و توجه بیشتری نسبت به انواع تابلوها به خود نیز جلب می‌کند.

بنابراین سفارش تابلو لاس وگاسی در واقع نوعی سرمایه گذاری بلندمدت محسوب می‌شود که از نظر مصرف برق نیز نباید نگرانی داشته باشید زیرا که لامپ‌ های استفاده شده در آن ال ای دی و کم‌ مصرف است که میزان مصرف برق چندانی نخواهد داشت.

این تابلوها قابلیت تعمیر و ترمیم را دارند و هزینه نگهداری از آن ها بسیار پایین است، بنابراین یک بار هزینه کردن برای ساخت یک تابلوی لاس وگاسی با طرحی خلاقانه و جذاب می‌ تواند تا سال‌های سال شما را از ساخت یک تابلوی جدید بی‌ نیاز سازد.

یکی از نکاتی که هنگام سفارش تابلوی لاس وگاسی باید به آن توجه کنید مکانی است که قرار است تابلو سفارش داده شده در آنجا نصب شود، بنابراین پیشنهاد می‌ کنیم قبل از اقدام به سفارش و ساخت تابلو حتما در مورد مکان نصب، محل قرارگیری واحد تجاری و همچنین بودجه‌ ای که در نظر دارید با کارشناسان مشاوران نیز مشورت داشته باشید.

  • Donooco
  • دی 3, 1401
  • 207 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بازگشت
WhatsApp
تماس مستقیم
ایتا
روبیکا