در حال بارگذاری...
چاپ لارج فرمت چیست؟
5/5

تقریبا می شود گفت که یک دهه است که خیلی از مردم برای تبلیغات زمینه کاری از چاپ استفاده می کنند. قبلا چاپ بنرهای بزرگ خیلی هزینه بالایی داشتند و زمانی که هزینه بالای بنر های بزرگ را پرداخت می کردند در قبالش از کیفیت خوبی برخوردار نمی شدند. ما در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه چاپ لارج فرمت و بهره گیری از این تکنولوژی را کسب کنید. از این رو در ادامه این مقاله می خواهیم به شما توضیح بدهیم که چاپ لارج فرمت چیست؟ چه کاربردها و مزایایی دارد و در هنگام سفارش چه نکاتی را باید بدانید.

اما امروزه با پیشرفت کردن تکنولوژی یک نوع چاپ به ارمغان آمده و آن چاپ دیجیتال می باشد. در این نوع چاپ هزینه ها نسبت به قبل کاهش پیدا کرده و در قبال آن کیفیت ها هم بهتر شده است. زمانی که شما قصد تبلیغ محصولات خود را داشته باشید می توانید از چاپ لارج فرمت استفاده کنید. با استفاده از چاپ لارج فرمت شما می توانید تبلیغاتتان را با ابعاد بزرگ در فضاهای داخلی و بیرونی به نمایش بگذارید. برای اینکه شما بخواهید این نوع چاپ را سفارش بدهید قبل از سفارش داشتن اطلاعات برای شما ضروری است تا بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله جذاب و پرمحتوا با ما همراه باشید.

چاپ لارج فرمت چیست؟

یکی از ارزشمند­­ترین و بهترین راهی که شما بتوانید تبلیغاتتان را با مقیاس بزرگ برای مخاطبانتان به نمایش بگذارید چاپ لارج فرمت است. زمانی که شما می خواهید بازاریابی برای محصولات خود انجام دهید بهترین روش می تواند این باشد که شما از چاپ هایی که در ابعاد بزرگ هستند برای فضای داخلی و بیرونی ، تابلوهایی که دارای نور پس زمینه هستند، پوستر ها و بنرهای جذاب روی دیوارها و با ارائه کردن در غرفه های نمایشگاهی استفاده کنید. تمام کسب و کار ها در هر زمینه زمانی که از چاپ در ابعاد بزرگ استفاده می کنند باعث می شود که نگاه مخاطبان خود را جذب کنند و از این طریق می شود گفت که می توانند نام تجاری کسب و کارشان را تقویت کنند. چاپ لارج فرمت ، چاپی است که عرض آن از 40 سانتی متر تا 5 متر می باشد اما طول آن نامحدود است به همین دلیل به آن چاپ لارج فرمت می گویند.

کاربردهای چاپ لارج فرمت چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی روز به روز بیشتر از چاپ لارج فرمت استفاده می کنند اینک قصد داریم به شما بگوییم که این نوع چاپ چه کاربردهایی دارد.

  • استند هایی که به راحتی قابل حمل و جمع شدنی هستد. مانند استند های نمایشگاهی که از محبوبیت بالایی نیز برخوردارند.
  • پوستر هایی با ابعاد بزرگ در فضای بیرونی استفاده می شوند.
  • اگر شیشه های شما ابعاد بزرگی دارند می توانید برای تبلیغات محصولاتتان بر روی شیشه ها از چاپ لارج فرمت استفاده کنید.
  • وینل های چسبان که شما می توانید در ابعاد بزرگ با استفاده از چاپ لارج فرمت بر روی دیوار و یا محصولاتتان استفاده کنید.

مزایای چاپ لارج فرمت چیست

همان طور که برای شما عرض کردیم چاپ لارج فرمت ابعاد بزرگی دارند و این مزیت باعث می شود نگاه مخاطبان به سوی چاپ خیره کننده باشد و مخاطب را می تواند به سمت کسب و کار شما جذب کند. چاپی که برای محصولات ، نمایشگاه ها و هر زمینه ای استفاده می کنید باید جذاب باشد و در ابعاد بزرگ بوده تا برای مخاطب واضح و شفاف باشد. بهترین مزیت این نوع چاپ ابعاد بزرگ آن بوده و با این نوع چاپ شما می توانید کسب و کارتان را در ابعاد بزرگ به نمایش بگذارید.

انواع چاپ لارج فرمت

در چاپ لارج فرمت با توجه به نوع دستگاه و جوهر مورد استفاده معمولا چاپ به دو نوع تقسیم می شود یک نوع چاپ برای فضاهای داخلی و نوع دیگر چاپ برای فضاهای خارجی است. از چاپ فضای داخلی برای تبلیغ محصولات و نمایشگاه ها در فضاهای داخلی استفاده می شود که کیفیت بالایی هم دارند و فقط تا عرض 150 سانتی متر می شود از آن استفاده کرد و از چاپ فضای خارجی در فضاهای بیرون که در معرض باد و باران هستند استفاده می شود. چاپ هایی که برای فضای بیرون از آن استفاده می کنند تا عرض 5 متر و در طول نامحدود امکان پذیر است. چاپ های فضای خارجی در مقایسه با چاپ های فضای داخلی از کیفیت کمی برخوردار بوده و باید طوری باشند که در برابر عوامل بیرونی مقاومت بالایی داشته باشد. در ادامه انواع چاپ لارج فرمت برای شما دوستان گرامی معرفی می کنیم.

  • چاپ فلکس
  • چاپ بنر
  • چاپ استیکر
  • چاپ مش
  • چاپ پلات و لمینت
  • چاپ سولیت
  • چاپ باریسول

قیمت چاپ لارج فرمت

حالا که میدانید چاپ لارج فرمت چیست بهتر است انواع آن را نیز بدانید. اگر شما تمایل دارید که برای حوزه کاریتان از چاپ هایی که در ابعاد بزرگ هستند استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم که از چاپ لارج فرمت برای به نمایش گذاشتن محصولات و یا نمایشگاه استفاده کنید زیرا شما با استفاده از چاپ لارج فرمت می توانید همه نگاه های خیره کننده مخاطبانتان را جذب کنید. بعد از تصمیم نهایی شما باید از قیمت چاپ لارج فرمت هم اطلاعی داشته باشید در این صورت می توانید به سایت سیلک دیزاین رجوع کرده و از قیمت های چاپ لارج فرمت مطلع شوید و سوالی هم اگر داشته باشید می توانید از این سایت مشاوره لازم را بگیرید.

سخن پایانی

ما در این مقاله توضیح دادیم که چاپ لارج فرمت چیست و گفتیم که برای چه چیزهایی می توانید از این نوع چاپ استفاده کنید. از چاپ لارج فرمت می توان برای تبلیغ محصولات و یا هر کسب و کاری در ابعاد بزرگ استفاده کنید. باز با کسب کردن این اطلاعات شما صاحب اختیار هستید و می توانید از هر نوع چاپی استفاده کنید اما نکته اصلی در این است که چاپ دیجیتال با وجود پیشرفت تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت بوده و مواردی که ما در این مقاله برای شما ذکر کردیم فقط چند نمونه از چاپ لارج فرمت است بنابراین هیچ محدودیتی در انتخاب شما وجود ندارد و شما می توانید با استفاده از چاپ دیجیتال رویاهای کسب و کارتان را به واقعیت تبدیل کنید. با آرزوی موفقیت برای شما همراهان همیشگی سیلک دیزاین

  • Donooco
  • شهریور 13, 1400
  • 47 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بازگشت
WhatsApp
تماس مستقیم
ایتا
روبیکا