در حال بارگذاری...

تابلو استیل حروف برجسته

تابلو استیل به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی در سطح دنیا طرفداران زیادی نیز دارد، همچنین به تازگی تابلو های استیل به صورت حروف برجسته نیز ساخته می شوند که به جذابیت این تابلو افزوده و حتی امکان نورپردازی در این نوع از تابلو ها وجود دارد، بسیاری از افراد امروزه این تابلو را به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی شیک و جذاب می دانند.

همچنین ورق استیل ساخت ترکیه که یکی از بالاترین کیفیت های استیل در سطح خاورمیانه را دارد، برای تابلوسازی تبلیغاتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، اگر قصد سفارش یک تابلو استیل حروف برجسته را دارید حتما مطمئن شوید شرکت تابلوسازی که از آن می خواهید تابلو خود را سفارش دهید از ورق استیل اصل برای ساخت تابلو شما نیز استفاده می کند.

تابلو استیل در مدل های برش خورده، استیل خش‌ دار و براق طراحی شده و ساخته می‌ شود که هرکدام زیبایی مخصوص به خود را دارند و در دو نوع متفاوت 304 که برای محیط های خارجی و داخلی و استیل 316 برای ساخت بدنه تابلوهای بزرگ بسیار مناسب است، استیل یک گام جلوتر از بقیه آلیاژها در تابلوسازی هست، برش این تابلو از طریق لیزر که وسیله ای برای برش آلیاژها است که به کمک فشار بالای آب نیز انجام می ‌گیرد، البته پیشرفته ترین و حرفه ای ترین دستگاه برش فلزات، دستگاه لیزر فایبر است.

تابلو های استیل دارای کیفیت و عمر طولانی هستند و دارای قابلیت نصب نور در پشت تصویر هم هستند که به اصطلاح به آن نور آندریک با پایه مخفی گفته می ‌شود، در ساخت بعضی از این تابلوها، از ورق استیل نوع نگیر با ضخامت 1 میلی متر استفاده می شود و منظور از ورق نگیر، جذب نشدن آهن ربا به ورق می ‌باشد، این خاصیت به علت استفاده از کروم و نیکل در ساخت تابلو بوده که در شرایط مختلف جوی، از دوام کم ‌تری نیز برخوردار است.

تابلوهای استیل ضدزنگ

تابلوهای استیل ضد زنگ یک نوع تابلوی فلزی بسیارمحبوب است، که توسط رنگ ازتابلو محافظت می ‌شود واین نوع تابلو فلزی طول عمر بالایی خواهد داشت، تابلو استیل رنگ شده کارایی گسترده ای در محیط های داخلی و خارجی دارد، می توان با کمک از تیم های طراح هنری و خلاق، از رنگ هایی استفاده کنیم تا در جلب توجه تابلو تاثیر بیشتری داشته باشد، فرآیند رنگ کردن تابلو استیل توسط رنگ با استفاده از پیستوله و رنگ پودری در اتاق رنگ انجام می شود تا رنگ بصورت کاملا یک دست همچنین با پوشش حداکثری تمامی تابلو را پوشش دهد و از زنگ زدگی آن جلوگیری نماید.

ویژگی تابلو استیل فلزی

این دسته از تابلوها در شب زیباتر دیده می شوند که علت آن نورپردازی خاصی است که بر روی این تابلوها انجام شده است، همچنین مقاومت بالا این تابلو از دیگر خصوصیتهایی است که برای این تابلوها می توان نام برد.

شرایط جوی و یا نور خورشید بر روی این تابلوها تأثیری ندارد و به مرور زمان رنگ آن ها نیز تغییر نمی کند، این نوع تابلوهای دارای وضوح خاصی بوده و می توانند از فاصله زیاد نیز نگاه هر بیننده ای را به خود خیره کنند، این دسته از تابلوها نیاز به مراقبت زیادی ندارند و به همین علت مشتریان می توانند مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنند و دیگر هزینه ای برای تعویض تابلو ندهند.

مزیت استفاده از تابلو فلزی

تابلوهای استیل از لحاظ قیمتی نسبت به تابلوهای چلنیوم از قیمت مناسب تری برخوردار هستند، این تابلو به مرور زمان دچار زنگ زدگی و یا پوسیدگی نمی شود، همچنین وضوح و شفافیت آن در طول زمان از بین نمی رود یا کاهش نمی یابد، باتوجه به این موارد تابلوهای استیل گزینه مناسبی برای انتخاب بوده و از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه است.

انواع تابلو استیل حروف برجسته

تابلو های استیل به عنوان یکی از تابلوهای تبلیغاتی پرطرفدار شناخته می شود که دارای انواع متنوعی بوده و افراد باتوجه به نیازی که دارند می توانند گزینه مناسب خود را انتخاب کرده و آن را سفارش دهند که برخی از این تابلوها عبارتند از: تابلو نور اندریک، تابلو رینگی و تابلوهای ترکیبی پلکسی گلاس وکیوم وغیره.

هرکدام از این تابلوها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند که با توجه به کاربرد آن ها می توان آن ها را انتخاب کرد، این مدل از تابلوها که در ساختشان از پلکسی گلاس وکیوم استفاده شده دارای جذابیت بیشتری نسب به مدل های دیگر این نوع تابلو هستند، به طور معمول این تابلوها در بین طلا فروشان و نقره فروشان بیشترین متقاضی را داشته و علت اصلی آن زیبایی ظاهری تابلو هست.

نحوه نصب تابلوهای استیل

این مدل از تابلوها به صورت پایه دار و یا بدون پایه نصب می شود، برای قرار دادن حروف روی تابلوهای پایه دار، باید کمی فاصله در نظر داشت تا نورپردازی بر روی آن به درستی انجام شود، حروف فلزی قابلیت عبور نور را نداشته و به همین دلیل است که از لامپ های SMD نیز استفاده می شود.

این لامپ ها در قسمت پشتی حروف قرار داده می شوند و نور آن ها به صورت سایه نیز نمایان می شود، همچنین ورق استیلی که در طراحی این تابلوها به کار می رود باید ضخامتی در حدود 1 میلی متر نیز داشته باشد.

نحوه ساخت تابلو استیل

پیش از این با استفاده از قیچی برای برش حروف استیل استفاده می شد که این امر باعث می شد تا لبه های حروف به شکل موج دار در بیایند، اما درحال حاضر از دستگاه های برش لیزری استفاده می شود که باعث شده تا حالت موج دار را نداشته باشیم و لبه های حروف به صورت صاف و یک دست برش می خورند.

انواع مدرن تابلو استیل که ترکیبی از حروف استیل و ورق پلکسی می باشد، باعث می شود تا این تابلوها نمای زیباتری داشته باشند، ساخت بخش عمده تابلو استیل توسط افراد حرفه ای و بدون استفاده از دستگاه است و به همین خاطر، قیمت این تابلو با توجه به زحمات زیادی که در ساخت دارد و شیک بودن و میزان جلوه زیاد آن، نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر می‌ باشد، البته قیمت این تابلو با توجه به ظرافت و زیبایی که دارد، ارزش هزینه کردن را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بازگشت
WhatsApp
تماس مستقیم
ایتا
روبیکا