در حال بارگذاری...
مزیت استفاده از لایت باکس در تبلیغات

روش های مختلفی برای تبلیغات و معرفی خود یا محصولات در زمینه چاپ به کار می رود. امروزه از روش های جدیدتری مانند تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود که در آن شما می توانید تبلیغات خود را در قالب نور یا بدون نور مشاهده کنید.

این روش باعث می شود که افراد نگاه جدیدتری به تبلیغات حوزه کاری شما داشته باشند. در این مقاله به شما کمک می کنیم که با یکی از این تابلوهای تبلیغاتی که تابلوی لایت باکس نام دارد آشنا شوید و مزیت استفاده از لایت باکس را بشناسید.

تابلوی لایت باکس چیست؟

در ابتدای این مقاله لازم است که یک توضیحی به شما در مورد تابلوی لایت باکس بدهیم. تابلوی لایت باکس یکی از تابلوهای کاربردی زمینه تبلیغات است که محتوای تبلیغاتی شما داخل باکس شیشه ای قرار می گیرد تا در قالب نور و بدون نور برای مخاطبانتان به نمایش گذاشته شود.

جنس تابلو لایت باکس از آلومینیوم ، MDF و پلکس گلاس می باشد و به دو مدل بدون نور و با نور در بازار تبلیغات موجود است. شکل این تابلو تبلیغاتی به صورت جعبه بوده که نور پردازی از داخل جعبه انجام می شود.

اکنون بهترین روش برای جذب مخاطب استفاده از تابلوهای تبلیغاتی نوری است که این تابلو مزیت این را دارد که بتواند با وجود نور زیبا روی چاپ تبلیغات نگاه مخاطب را جذب کند.

با مزیت استفاده از لایت باکس آشنا شوید.

در گذشته از تابلوهای قدیمی برای تبلیغات استفاده می کردند. در درون این تابلوها از لامپ هایی استفاده می شود که مصرف بالایی داشت، این لامپ های پرمصرف لامپ های فلئورسنت بود. اما امروزه از تابلوهای لایت باکس برای تبلیغات استفاده می کنند و در درون آن ها از لامپ های ال ای دی و اس ام دی استفاده می شود.

تابلوهای قدیمی دارای کیفیت خوبی برای نمایش محصولات نبودند اما تابلوهای لایت باکس از لحاظ کیفیت می توان گفت که واقعا کیفیت خوبی برای به نمایش گذاشتن تبلیغات محصولات و معرفی حوزه های کاری دارد.

مزیت استفاده از لایت باکس می تواند این باشد که این نوع تابلوها از لحاظ کیفیت بالا و از لحاظ مصرف برق پایین هستند و دارای ظرافت بالایی می باشند. این تابلوهای تبلیغاتی قابلیت نصب آسانی هم دارند و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشند. در ساخت تابلوهای لایت باکس می توان گفت که دوام بالایی دارند و در برابر عوامل محیطی هم مقاوم هستند.

مزیت استفاده از لایت باکس در تبلیغات چیست؟

در مطالب بالا ما در موردتابلوی لایت باکس به شما توضیح کوتاهی دادیم تا شما را با این نوع تابلوهای تبلیغاتی آشنا کنیم اینک نوبت به آن رسیده که مزیت استفاده از لایت باکس را در زمینه تبلیغات برای شما ذکر کنیم.

مزیت استفاده از لایت باکس در تبلیغات عبارتنداز:

  • اگر شما قصد تبلیغ حوزه کاری تان را دارید می توانید برای به نمایش گذاشتن محصولات خود و یا معرفی خودتان به مخاطبان از تابلوی لایت باکس استفاده کنید و مخاطب را با این روش به سمت خودتان جذب کنید.
  • یکی دیگر از مزیت استفاده از لایت باکس در تبلیغات استفاده کردن از آن برای فروشگاه ها ، مراکز تجاری به قصد معرفی محصولات می باشد.
  • از تابلوهای لایت باکس در مترو ها هم استفاده می شود حالا می خواهیم توضیح دهیم که چرا و برای چه هدفی استفاده می کنند؟ در متروها از لایت باکس برای معرفی محصولات دیگر و راهنمای نقشه مترو مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اگر دقت کرده باشید در مکان هایی مانند داروخانه ها برای اینکه محصولات دارویی را به نمایش بگذارند و در مورد آن ها توضیحاتی بدهند به سراغ تابلوهای لایت باکس می روند ، حتی در مراکز درمانی هم برای معرفی امکانات درمانگاه از این تابلوهای نوری استفاده می شود.
  • از مزیت استفاده از لایت باکس در تبلیغات می توانیم به استفاده از این نوع تابلوها در فرودگاه ها اشاره کنیم. در فرودگاه ها هم مانند مترو ها می توان از تابلوی لایت باکس در تبلیغ محصولات حوزه های دیگر یا به عنوان راهنمای فضای داخلی و خارجی فرودگاه استفاده کرد.
  • از مزیت استفاده لایت باکس در سالن های ورزشی را هم می توان ذکر کرد. در سالن های ورزشی برای معرفی خدمات ورزشی و سالن از تابلوهای کاربردی لایت باکس استفاده می شود.
  • اگر به مکان های آموزشی رفته باشید متوجه می شوید که بعضی از مکان های آموزشی برای این که بخواهند امکانات و خدمات آموزشگاه را به نمایش بگذارند استفاده از تابلوی تبلیغاتی لایت باکس را در اولویت قرار می دهند.
  • یکی دیگر از مزیت استفاده لایت باکس می توانیم به محیط های سینماها ، نمایش ها و همایش ها اشاره کنیم. در این مکان ها از تابلوهای نوری لایت باکس برای اطلاع رسانی یک رویداد استفاده می کنند. با این روش می توان مخاطب ها را از یک رویداد با خبر کرد.
  • بسیاری از افراد هستند که برای زیبایی دیوار هایشان از تابلوهای لایت باکس استفاده می کنند. ممکن است شما با خودتان بگویید مگر می شود از این تابلوها برای زیبایی استفاده کرد؟ در پاسخ این سوال ما به شما می گوییم بله. می توانید تصاویر زیبایی را چاپ کرده و در جعبه لایت باکس قرار داده و آن را بر روی دیوار به عنوان فضای مجازی نصب کرد.

آنچه در این مقاله آموختیم:

ما در مقاله مزیت استفاده از لایت باکس آموختیم که می توانیم از این نوع تابلوها برای تبلیغات حوزه ی کاری خود و دیگران استفاده کنیم . با وجود تابلوی لایت باکس ما می توانیم تبلیغاتمان را به مخاطبان نشان دهیم و آن ها را با این روش جذب کنیم.

حتی در این مقاله به این مورد هم اشاره شده بود که مزیت استفاده از لایت باکس در زمینه تبلیغات خیلی کاربردی می باشد و با وجود این تابلوها می توان برای به نماش گذاشتن محصولات ، معرفی زمینه کاری و حتی به عنوان آموزش و راهنمای مسیر ها استفاده کرد.

اگر شما تصمیم به استفاده از تابلوهای لایت باکس گرفته اید می توانید برای تهیه این نوع تابلوها به سایت سیلک دیزاین مراجعه کرده و تابلوی تبلیغاتی لایت باکس را سفارش دهید.

  • Donooco
  • شهریور 26, 1400
  • 49 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بازگشت
WhatsApp
تماس مستقیم
ایتا
روبیکا