در حال بارگذاری...

انواع تابلو بر اساس نوع کسب و کار

 

تجربه نشان داده که نوع کسب و کار میتواند در انتخاب تابلو تاثیر داشته باشد، در عصر تبلیغات محیطی امروزی و با بوجود آمدن طیف وسیعی از مدل های تابلو با تنوع زیادی در این حوزه روبرو هستیم . همین امر باعث شده که برخی از کسب و کارها نوع خاصی از تابلو را برای شغل خود انتخاب کنند البته باید در اینجا اضافه کنم که این موضوع برای اکثر مشاغل قطعیت و اجباری ندارد و تنها یک اپیدمی است مثلا اکثر طلا فروشان و یا مشاغل مرتبط با این صنف از تابلو حروف برجسته استیل طلایی با نور آندریک بر روی ترموود یا کامپوزیت  در سر درب مغازه خوداستفاده میکنند.

یا اکثر بستنی فروشان از تابلوهای حروف برجسته پلاستیک با پس زمینه  نئون خطی روی کامپوزیت استفاده میکنند.

عمدتا فست فود های لاکچری از ترکیب حروف لاسوگاسی با نئون فلکس و چلنیوم باکس بر روی کامپوزیت استفاده میکنند.

اما در بعضی مشاغل خاص مانند پزشکان یا دفاتر رسمی ، دارالترجمه یا دفاتر مشاوره و روانشناسی و کلیه مشاغلی که زیر نظر سازمان های دولتی و نظارتی فعالیت میکنند باید نوع تابلو را مطابق با دستور العمل درون سازمانی خود انتخاب کنند.

بعنوان مثال قالبا تمام شهرداری های مناطق مختلف تهران از تابلو های حروف فلزی بر سر درب خود استفاده میکنند.
و یا اکثر پزشکان از تابلویی که به اسم تابلو پزشکی مرسوم شده بهره میبرند

قطعا تمام صاحبان مشاغل بر این باورند که تابلوی سر درب محل کسب چه تاثیر شگرفی میتواند در جذب مشتری آن واحد صنفی داشته باشد. در واقع یک تابلو میتواند قبل از ورود مشتری اطلاعاتی راجع به سلیقه و کلاس کاری آن مجموعه در اختیار مراجعین بگذارد و حتی میتواند آن واحد صنفی را نسبت به دیگر رقبای خود متمایز جلوه دهد .

ما در مجتمع تبلیغاتی نقش سیَلک بر این باوریم که میتوان حتی برای مشاغلی که رسته شغلی آن ها بصورت یکپارچه از یک مدل تابلوی خاص تبعیت میکند، تابلویی متفاوت ساخت چرا که سلیقه و خلاقیت در اجرای تابلو حرف اول را میزند .

اولین سوالی که معمولا پس از هر تماس برای سفارش ساخت تابلوی تبلیغاتی از مراجعینمان پرسیده میشود این است :

آیا ملکیت ، مغازه یا فروشگاه یا دفتری که قصد سفارش تابلوی آن را دارید استیجاری است یا مالک هستید؟
چراکه معمولا یک واحد صنفی استیجاری برای اجرای تابلوی محل کار خویش یک میزان بودجه ای در نظر گرفته و نمیخواهد بیش از سقف بودجه ای که در نظر گرفته برای اجرای تابلوی خود هزینه کند اما یک واحد صنفی که مالکیت محل کسب خود را دارد تمایل دارد به بهترین شکل و مطابق با سلیقه ی خود تابلو را اجرا کند تا سال ها بتواند از زیبایی و چشمگیر بودن آن کسب درآمد کند.

ما همیشه سعی براین داریم تا بهترین مشاوره را جهت اجرای تابلوی تبلیغاتی متناسب با نوع کسب و کار و بودجه به مشتریانمان ارائه کنیم.

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بازگشت
WhatsApp
تماس مستقیم
ایتا
روبیکا