در حال بارگذاری...

انواع تابلو مناسب برای فروشگاه ها

تابلو های مناسب برای فروشگاه ها

نوع سفارش تابلوی فروشگاه ها عمدتا رابطه مستقیمی با ملکیت آن فروشگاه دارد . معمولا مراجعینی که در ملکی مستاجر هستند ترجیحشان این است که کمتر برای تابلو هزینه کنند .البته این مسئله نمیتواند برای همه ی فروشگاه ها صادق باشد

برخی از برند های پوشاک یا فروشگاه های عرضه مواد غذایی که دارای شعب متعددی در سطح شهر یا کشور هستند برای افتتاح شعب جدید خود کاری به ملکیت آن ندارند حتی اگر آن فروشگاه بمدت یکسال در اجاره اشان باشد بازهم همان تابلویی را برایش اجرا خواهند کرد که برای الباقی شعب خود اجرا کرده اند. این فروشگاه های زنجیره ای از یک یونیفرم کلی تبعیت میکنند .

بعنوان مثال فروشگاه های زنجیره ای افق کورش ، حتما بعد از شنیدن اسم این فروشگاه حروف چلنیوم سفید رنگ بر روی کامپوزیت قرمز در ذهنتان نقش میبندد و یا فروشگاه های جانبو با حروف برجسته پلاستیک سفید رنگ برروی کامپوزیت قرمز رنگ
فروشگاه زنجیره ای ویوان – وین مارکت – فروشگاه زنجیره ای 7 – شیرین عسل – ایران رادیاتور و…

این فروشگاه هایی که نام برده شد همگی از تابلوی چلنیوم بر روی کامپوزیت استفاده کرده اند که درواقع مرسومترین تابلو میان تابلو های حروف برجسته به حساب می آید.

برای آنکه این مطلب بصورت کامل برایتان جا بیافتد بد نیست تعدادی از تابلو های بانک ها را باهم بررسی کنیم

برای شروع میتوان به حروف پلاستیک بانک ملت به همراه لوگو باکس آن اشاره نمود و یا به تابلوی بانک ملی که بصورت چلنیوم ساخته میشود توجه کرد. این بانک ها در تمام شعب خود از یک نمونه تابلو تبعیت میکنند . اما با این همه هر بانکی میتواند مدل تابلوی مورد علاقه خود را داشته باشد مثلا بانک سپه در اقدامی ضربتی کلیه شعب خود در سراسر کشور را مجهز به تابلو فلکس کرد .

نتیجه گیری از این مبحث این است که شما به عنوان کارفرما بهتر است قبل از مراجعه به تابلوساز میزان بودجه ای که برای ساخت تابلو در نظر گرفته اید را برآورد کنید تا با توجه به بودجه مورد نظر شما مدل و ساختار تابلویتان مشخص شود و درآخر نویسنده بعنوان یک پیشنهاد دوستانه به شما عزیزانی که این مطلب را خوانده اید،  اگر قصد پرداخت هزینه های زیاد بابت زیرسازی تابلو بصورت کامپوزیت و یا ترموود را ندارید و فروشگاهتان استیجاری است و البته یک تابلویی هم بر سر دربش دارد بهتر است برای استفاده از زیرساخت موجود عکس تابلوی خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا با توجه به بودجه ی شما بهترین مدل تابلو به شما پیشنهاد داده شود.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بازگشت
WhatsApp
تماس مستقیم
ایتا
روبیکا