در حال بارگذاری...
انواع سازه های نمایشگاهی

اگر شما قصد انجام تبلیغات برای حوزه کاری تان بوده اید در نظر داشته اید که یک نمایشگاه راه اندازی کنید. راه اندازی یک نمایشگاه باعث می شود که مخاطب جذب تبلیغات شما شده و به مشتری واقعی تبدیل می شود. بسیاری از افراد که می خواهند کار تبلیغات کارشان را انجام دهند یا به فکر راه اندازی نمایشگاه هستند یا حتی شده خودشان در نمایشگاه ها شرکت کنند.

شرکت کردن در نمایشگاه باعث می شود شما با برند کار طرف مقابل آشنا شدید و اطلاعاتی را در زمینه کاری آن ها کسب کنید. بهترین راه برای اینکه بشود مخاطب را جذب کرد و اطلاعات لازم زمینه کاری خود را به اشتراک گذاشت استفاده از انواع سازه های نمایشگاهی است.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع سازه های نمایشگاهی آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با ما تا انتهای این مقاله پر محتوا همراه باشید.

با انواع سازه های نمایشگاهی آشنا شوید.

در ابتدا یک توضیحی در مورد استند و سازه های نمایشگاهی به شما عزیزان بدهیم و بعد انواع آن را برای شما ذکر کنیم تا بیشتر در این زمینه آشنا شوید.

سازه های نمایشگاهی به ابزارهایی گفته می شود که از آن ها برای تزیین نمایشگاه و غرفه های نمایشگاهی استفاده شده و شما با وجود این سازه ها می توانید محصولات و برند خودتان را به مخاطبان معرفی کنید و آن ها را تبدیل به مشتری کرده ، این موضوع باعث می شود که شما کسب و کارتان را با این روش ارتقا دهید.

وقتی با وجود نمایشگاه ها تبلیغات را شروع می کنید این تبلیغات یک رسانه محسوب می شود که می توان از آن در راستای بازاریابی و جذب مخاطب پیش رفت. وقتی شما برای اطلاع یافتن از کارهای مخاطب مقابل به نمایشگاه می روید در آن جا با رقبای زمینه کاری تان برخورد می کنید که در حوزه کاری شما فعالیت دارند.

استند نمایشگاهی یکی از پر طرفدارترین انواع سازه های نمایشگاهی استشما می توانید بنابر نیاز زمینه کاری خودتان از این استند ها برای تبلیغات استفاده کنید. مهم ترین ویژگی این نوع استند قابل حمل بودن و نصب آسان آن است و می توانید به راحتی بعد از اتمام نمایشگاه آن را جمع کرده و در کیف قابل حمل آن بگذارید.

بهترین نکته ای که می توان برای شما گفت این است که با شرکت در نمایشگاه ها می توانید اصول درست تبلیغات و معرفی کارتان را یاد بگیرید و از آن ها برای کار خودتان استفاده کنید و این نکته نقطه پیروزی شما است که مخاطب تان را به سمت کارتان جذب می کنید اما این جذب باید با بهترین اصول باشد. در ادامه به شما این اصول را که استفاده از انواع سازه های نمایشگاهی است را معرفی می کنیم.

انواع سازه های نمایشگاهی برای جذب مخاطب عبارتند از:

  1. سازه رول آپ : این نوع سازه از جنس آلومینیوم بوده که چاپ مورد نظرتان به وسیله یک فنر که روی پایه آلومینیومی است قرار دارد. قیمت سازه رول آپ ارزان تر می باشد و یک سازه سبکی بوده که قابل حمل است و می توانید به راحتی آن را جمع کنید.
  2. استند میز کانتر : از میز کانتر شما می توانید برای ارائه محصولات استفاده کنید. این میز به عنوان یک میز پیشخوان عمل می کند و جنس آن از سازه های فنری است که قابلیت این را دارد که جمع شده و در درون کیف قابل حمل گذاشته شود.
  3. استند پاپ آپ : جنس پاپ آپ نمایشگاهی هم مانند رول آپ از جنس آلومینیوم است که چاپ مورد نظر شما به وسیله نوار های مگنتی روی آن نصب شده اند. قیمت این نوع استند هم ارزان بوده و شما می توانید برای تبلیغ محصولات و معرفی آن ها از این استند استفاده کنید.
  4. استند قاب فنری : اگر قصد تبلیغ کردن روی پوستر دارید می توانید از این استند استفاده کنید و پوستر های زیبایی روی این استند ها به نمایش بگذارید. استند قاب فنری در ابعاد مختلف وجود دارند و از کاغذ های کتد و پلات لمینت برای چاپ روی آن استفاده می شود.
  5. استند ایکس : از استند ایکس برای نمایش هر نوع تبلیغی استفاده می شود هزینه آن گران نمی باشد و اینکه سبک بوده و به راحتی قابل نصب است. جنس استند ایکس بیشتر از آلومینیوم و پلاستیک می باشد و می توانید از وجود آن برای کارهای تبلیغاتی و معرفی کارتان بهره ببرید.
  6. استند کاتالوگی : یکی دیگر از انواع سازه های نمایشگاهی استند کاتالوگی می باشد. استند های کاتالوگی انواع مختلفی دارد و می توانید از آن برای نگهداری کاتالوگ ها و بروشور های حوزه کاری استفاده کنید.
  7. پانل نمایشگاهی : یکی دیگر از پرکاربردترین سازه های نمایشگاهی، پانل نمایشگاهی است. جنس آن از آلومینیوم سبک می باشد که بتوان به راحتی آن را جمع کرد و مزیت مهم این است که قابلیت حمل را دارد. این پانل دارای وزن سبک بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است و به علت دوام بالا شما می توانید در دفعات بعدی از آن استفاده کنید.

از قیمت سازه های نمایشگاهی مطلع شوید.

بعد از توضیح دادن در مورد سازه های نمایشگاهی و ذکر کردن انواع آن شما متوجه شدید که سازه های نمایشگاهی چه کاربردهایی دارد. اینک نوبت به این رسیده که شما کار خودتان را در قالب سازه ها تبلیغ کنید و یا می توان بهتر گفت که محصولات خودتان را به مخاطبانتان معرفی کرده و آن ها را یک قدم به سمت خود جذب کنید تا بتوانند با اشنایی کامل به سراغ شما بیایند. برای تهیه این سازه ها می توانید به سایت سیلک دیزاین مراجعه کرده و از قیمت انواع سازه های نمایشگاهی مطلع شوید.

آنچه در این مقاله آموختیم

ما در این مقاله آموختیم که اگر بخواهیم کار و محصولات خودمان را تبلیغ کنیم می توانیم یک نمایشگاه کوچک را راه اندازی کرده و از  انواع سازه های نمایشگاهی برای تبلیغات استفاده کنیم، تا مخاطبانمان را با این روش به سمت خودمان سوق دهیم و بتوانیم با این راه حس اعتماد سازی را  به مشتریان خود منتقل کرده باشیم.

  • Donooco
  • شهریور 22, 1400
  • 50 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بازگشت
WhatsApp
تماس مستقیم
ایتا
روبیکا